grybroman

Direktlänk till inlägg 29 april 2014

Hiss&Diss

Av Gry Broman - 29 april 2014 10:07


HISS


1. Valkompassen - Perfekt om du inte är så insatt i politik. Det tar mellan 5-10 minuter, du svarar på enkla frågor och därefter får du ett resultat om vilka partier om passar dina åsikter bäst! AS BRA!!                             HISS HISS HISS


http://www.svt.se/nyheter/val2014/guide/kompass/    <--- Här kan du göra testet 

 

 

2. Biobesök! Så himla mysigt (fast bara om det är någon riktigt bra och låååång film) 

 

 

3. Michael Kors väskor, de är sååå fina och lätta att bära, de passar lixom till allt! + Att de är rymliga som f*n. (Mina två kom igår btw, hehehe)

 

 

 

DISS

 


1. Biff på Skvadern. Jag får helt jävla seriöst ett psykbryt på dessa jävla biffar på skola, antingen är det jägarbiff, järpar, vanlig biff, köttbullar, grekis biff eller oxjärpar.... USCH!! Visst, vi ska vara jävligt tacksamma att vi får mat i den svenska skolan, men detta...?? Skriv bara att det är biff då, eftersom att det uppenbarligen inte är någon skillnad på dessa rätter, förutom formen på dem... DISS DISS DISS

 

ÄH, nu har jag inget mer att dissa för dagen! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gry Broman - 25 februari 2015 21:02

Någon som vet av någon rolig butik nere i Stockholm som är värd ett besök? Själv tycker jag om Hollister, det är fina grejer det! ...

Av Gry Broman - 25 februari 2015 19:32


Gud vad gosigt det är med bebisar! Grattis Ullis, Micke och Milton till världens sötaste Cliff ...

Av Gry Broman - 24 februari 2015 15:54

Fina, men kanske lite extrema för vardagen... Jaja! :) nu blir det till att vila upp sig inför ett träningspass med mamma, hahah! Vad fan har hänt med mig?? :'( ...

Av Gry Broman - 24 februari 2015 07:16

Hoppas att alla får en fantastisk dag! Godmorgon :)

Av Gry Broman - 23 februari 2015 23:18

Gud så jag längtar tills då jag skaffar mig ett hus! Här kommer lite bilder på hur jag skulle vilja ha det :) [Bild] [Bild] ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards