grybroman

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Gry Broman - 16 april 2014 11:29

Men ärligt talat så bryr jag mig inte så speciellt mycket.

Det roliga är väl att jag slipper en del energikrävande människor i min klass

och att jag får klä upp mig. :)

Studenten blir för övrigt nykter för min del, att vara full framför släkt och vänner känns inte som det mest passande...



Här har ni min "outfit" iallafall ;)

Klänning från Elise Ryan, skor från Din sko och studentmössan från ABC-gruppen.


 


Roligt med en rosa klänning istället för en vit! =D

Av Gry Broman - 16 april 2014 10:55

Tjena tjena, jag vet att det var ett tag sedan, har hunnit gjort mycket sedan dess:


Saker jag gjort sen sist:


*Köpte en ny vinterjacka ;)


*Fyllt 18 -> mycket krogrundor


*Tatuerade ögonbrynen, försökte dock ta bort dem med laser ett dygn senare


*Sprutat läpparna två gånger


*Åkt färjan Cinderella med Johannes (Mycket roligt, rekomenderar det starkt)


*Har sökt sommarjobb som én jävla dåre (nej, jag har inte fått något)


*Har slingat håret två gånger i hopp om att bli blond igen, men icke, just nu är jag ginger :)


*Beställde två Michael Korss väskor för några dagar sedan, känns najs!


*Fått min studentmössa, den såg och satt dock förjävligt/såg förjävlig ut, så jag har beställt en ny. Jag hoppas att den blir bättre, annars dör jag.


*Har gått upp JÄTTE MYCKET i vikt, men det gör inget, för alla människor är lika vackra oavsett vikt :')


*Bestämt mig för vad jag ska göra efter gymnaiset: Jag ska plugga till sjuksköterska, det blir säkert bra.


Saker jag ska göra:


*Gå på Roling stones den 1 Juli


*Spray tana mig, HAHAH, vi får väl se hur det blir....


*Jag ska fylla läpparna en till gång nu innan studenten


*Jag ska åka ner till Stockholm till veckan


*Jag ska välkomna Madde hem från Thailand, JAG SAKNAR DIG MADDE :'(


*Jag måste söka några kurser på komvux


*Måste även boka en ny frisörtid, för det här funkar fan inte.


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards