grybroman

Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Jobb(?!) och shopping

Av Gry Broman - 3 juni 2014 22:51

Som rubriken lyder har jag jobbat idag, jag förstår att ni är chockade - det är jag med.

Har fått sommarjobb på både HSB Omsorg i Bodsvedjan och på HL-display i Nacksta,

känns jäkligt roligt OCH något stressigt.... Menmen, sånt är livet.


Kanske ska skriva att det var på HSB jag var idag, inskolning vettni!

FYFn' vad roligt det var, längtar verkligen tills imorgon då jag ska tillbaka :D


Efter min inskolning drog jag på birsta i väntan på mamma, och som vanligt så lämnar jag i princip aldrig birsta utan någonting nytt i min ägo, hehe. Idag köpte jag tre BH:ar, två par trosor, en klänning (ska dock kanske byta den imorgon), en mascara som mamma tipsade om, em ögonskuggsborste och en SVART ögonskugga, inte en rosa..(hittade ingen bild, höhö), samt lösögonfransar :)


Imorgon är det lärarmiddag, och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gry Broman - 25 februari 2015 21:02

Någon som vet av någon rolig butik nere i Stockholm som är värd ett besök? Själv tycker jag om Hollister, det är fina grejer det! ...

Av Gry Broman - 25 februari 2015 19:32


Gud vad gosigt det är med bebisar! Grattis Ullis, Micke och Milton till världens sötaste Cliff ...

Av Gry Broman - 24 februari 2015 15:54

Fina, men kanske lite extrema för vardagen... Jaja! :) nu blir det till att vila upp sig inför ett träningspass med mamma, hahah! Vad fan har hänt med mig?? :'( ...

Av Gry Broman - 24 februari 2015 07:16

Hoppas att alla får en fantastisk dag! Godmorgon :)

Av Gry Broman - 23 februari 2015 23:18

Gud så jag längtar tills då jag skaffar mig ett hus! Här kommer lite bilder på hur jag skulle vilja ha det :) [Bild] [Bild] ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards