grybroman

Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Mina favoriter

Av Gry Broman - 21 april 2014 02:34

Fyfan alltså, jag och Line sitter vakna och pluggar mitt gymnasiearbete...

(Hur gick detta till??)

 


Tänkte iallafall ta en liten paus ifrån det och lägga upp några av mina sminkfavoriter, skriva lite fakta om dem osv.

 


Hoppas att ni får nytta av min information ;)

 

 

 

 

 

Clinique, Stay-Matte Foundation är någonting jag verkligen rekomenderar om du har fet hy, eller om du bara vill ha mycket täckning. För ett extra matt resultat, avsluta med ett puder som ger en "matt-känsla" ;)

 

 


 

 

 


Sheer Cover, något av det bästa jag någonsin har upptäckt faktiskt!

Mineral-foundationen (?!), concealern och mascaran är verkligen hur bra som helst. Mascaran ger ett snyggt separerat, men ändå fylligt resultat. De andra två produkterna är väldigt täckande men samtidigt väldigt luftiga och naurliga, vilket kan vara skönt nu till sommaren t.ex

 

 

 

     

 

Maybeline's eyliner, Master precise är så jäääääääävla bra!!! Den bleknar inte och blir typ grå då den har torkat, och den rinner inte runt...

 


Jaja, ni som använder eyeliner förstår vad jag menar. Om det blåser ute och man blir alldeles rinnig i ögonen t.ex  Spetsen är också väldigt smal, vilket gör den lätt atta aplicera tätt längst franskanten =)

 

 

 

 

 

 

Make Up Stores Dual Foundation (fast som jag använder som puder), funkar perfekt tillsammans med Clinique foundationen! Ger verkligen inget fläckigt och något "mögligt" resultat, rekomenderas varmt.

(Tror även att det är väldigt bra pris på dem just nu, så passa på!)

 

 

 

 

 

 

 

Nu får ni inga mer tips, för nu ska jag sova. Godnatt!

Imorgon väntar en dag på Boda Borg, hehehe.

 
 
Ingen bild

Pöfni

22 april 2014 08:41

Smashbox photo finish primer, använder du den? Om inte - testa! Kan inte klara mig utan den i min sminkrutin.

Gry Broman

27 maj 2014 09:02

Nej den använder jag inte, men jag ska testa den! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gry Broman - 25 februari 2015 21:02

Någon som vet av någon rolig butik nere i Stockholm som är värd ett besök? Själv tycker jag om Hollister, det är fina grejer det! ...

Av Gry Broman - 25 februari 2015 19:32


Gud vad gosigt det är med bebisar! Grattis Ullis, Micke och Milton till världens sötaste Cliff ...

Av Gry Broman - 24 februari 2015 15:54

Fina, men kanske lite extrema för vardagen... Jaja! :) nu blir det till att vila upp sig inför ett träningspass med mamma, hahah! Vad fan har hänt med mig?? :'( ...

Av Gry Broman - 24 februari 2015 07:16

Hoppas att alla får en fantastisk dag! Godmorgon :)

Av Gry Broman - 23 februari 2015 23:18

Gud så jag längtar tills då jag skaffar mig ett hus! Här kommer lite bilder på hur jag skulle vilja ha det :) [Bild] [Bild] ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards