grybroman

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Gry Broman - 22 februari 2015 22:56

Åååååh!! Jag verkligen älskar den sidan på Facebook, så underbara bilder och videos, NAJSBAJS. Här får ni ett litet smakprov ?

Av Gry Broman - 22 februari 2015 18:41

Nu jävlar kommer jag att uppdatera, heeeheeeheee :) fick just en himla härlig känsla i hela kroppen! Det finns så mycket i mitt liv jag ser fram emot just nu. Till och börja med så längtar jag som bara den till alla söta barnen på Ala, tänk att det kan ge så mycket samtidigt som det också tar så oerhört mycket... Hahaha... Det ska bli roligt att fylla läpparna också, känns som att det var så länge sedan sen sist nu, fast egentligen så var det ju inte det :) äsch, skit samma, blir så mycket text, så jag gör en lista istället :)

1. Jobba
2. Fixa läpparna
3. Söka högskola
4. Förhoppningsvis komma in och därmed flytta.
5. Skaffa en egen lägenhet och göra den till miiiiiiiin, MOAHAVAHAGAH
6. Sommaren ser jag också såklart fram emot, ska bli sååå skönt och jag ska bli såååå brun.

Ääh, nu orkar jag inte skriva mer, plus att jag inte ens kommer på något mer nu. Heheheh

Av Gry Broman - 22 februari 2015 18:30

Upptäckte nyss att det finns en app som man kan blogga genom, najs!

Hoppas att alla har haft en härlig helg, det har iallafall jag :)

Till veckan ska jag jobba, måndag, tisdag, onsdag och torsdag, och på fredag drar jag till Stockholm och sprutar läpparna :) heeeeheeeeheeeeee

Är lite spänd över hur resultatet kommer att bli... Har ju lixom aldrig gjort dem på just den kliniken ? menmen, det kan ju inte mer än se förjävligt ut!

Kommer dock hem på lördag igen och då blire party med världens bästa Elin och Line :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards