grybroman

Direktlänk till inlägg 14 maj 2014

Recensioner av silikonbh-ar osv.

Av Gry Broman - 14 maj 2014 09:43

På grund av att min studentklänning är öppen i ryggen så har jag desperat letat efter en silikon bh som ska ge bra stöd åt brösten och samtidigt inte ha något band

bak i "rygghålet" på klänningen.

Jag vet att det är många som funderar på att köpa liknande produkter, och tänkte därför dela med mig av mina åsikter gällande dessa produkter.

 

För som ni säkert redan vet,

så får man ju inte lämna tillbaka produkter av denna typen om man har öppnat dem,

vilket är slöseri med pengar som man skulle kunnat haft betydligt roligare för :)

 

Så, här kommer det!



   



Magic liftits- 349kr 


Min favorit! Har man en något större byst, så passar dessa perfekt, de  lyfter j*vligt bra, klistret håller bra och de är bra i storlekarna! I profil ser brösten även naturliga, men mindre hängiga ut, vilket såklart 'är meningen. Hahahah, men ändå. Dessa "liftits" går att använda måååånga gånger, bara man sköter dem som man ska. Instruktioner om hur de ska skötas finns på förpackningen. Du kan även själv välja hur mycket lyft du vill ha, vilket är najs.

4/5 får denna produkt av mig, då tejpen/silikonet kan synas, beroende på hur mycket man väljer att lyfta brösten.


   


Cubus silikon Bh - ca 200 till 300kr


Alltså fyfan vilken hemsk bh, för att denna ska funka måste man i princip ha inga bröst alls. Klistret är halv-dåligt, den lyfter/håller inte brösten på plats för 5 öre, och den lixom tynger ner dem. Blöööö! Blev verkligen jätte besviken på denna :( I profil ser det även ut som att man har fyra par bröst, varav ett utav de paren tittar neråt... HAHAHA, men visst, den funkar säkert jätte bra förutom det! Går även att använda flera gånger. Denna produkt får 1/5 av mig.



   


Bra Adhesive från Change - 129kr för 3 par, går endast att använde en gång paret.


Den här "tejpen" tyckte jag inte heller om, var alldeles för liten och var vääääldigt svår att aplicera. Sammanfattningsvis tyckte jag att denna produkt var dålig, dålig och dålig... Kletade ihop sig, gav inget stöd, och den var även som sagt oerhört svåraplicerad :( MEN, den funkar säkert jätte bra om man har en liten byst och är riktigt skillad på att festa den här typen av tejp på kroppen. :)

Av mig får denna produkt 2/5.







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gry Broman - 25 februari 2015 21:02

Någon som vet av någon rolig butik nere i Stockholm som är värd ett besök? Själv tycker jag om Hollister, det är fina grejer det! ...

Av Gry Broman - 25 februari 2015 19:32


Gud vad gosigt det är med bebisar! Grattis Ullis, Micke och Milton till världens sötaste Cliff ...

Av Gry Broman - 24 februari 2015 15:54

Fina, men kanske lite extrema för vardagen... Jaja! :) nu blir det till att vila upp sig inför ett träningspass med mamma, hahah! Vad fan har hänt med mig?? :'( ...

Av Gry Broman - 24 februari 2015 07:16

Hoppas att alla får en fantastisk dag! Godmorgon :)

Av Gry Broman - 23 februari 2015 23:18

Gud så jag längtar tills då jag skaffar mig ett hus! Här kommer lite bilder på hur jag skulle vilja ha det :) [Bild] [Bild] ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards